U periodu od 22.06-03.07.2017 ne radimo. Cvijet čini razliku...

+385 91 2845381

Pitanja i odgovori

 Narudžbe i plaćanje

Koje načine plaćanja prihvaćate?

Plaćanje je moguće:  kreditnom karticom on line (American, Visa, Master, Maesto i Diners)

                                        uplatom na žiro račun (internet bankarstvom, u pošti, banci, fini)

Želim narudžbu napraviti telefonskim putem i platiti uplatom na žiro račun?

Molimo nazovite nas na +385 91 2845381 ili kontaktirajte na mail cvijet@cvijet.hr.

Telefonski kontakt svakim radnim danom Pon-sub od 09-15h osim nedjeljom i praznikom.

PODACI ZA UPLATU NA ŽIRO RAČUN ZA NARUDŽBE ZAPRIMLJENE TELEFONSKIM PUTEM

Primatelj: Cvijet t.o.

Adresa: Zagreb

Svrha uplate: po tel.ponudi

Poziv na broj: datum uplate

IBAN: HR2223600001100833962

 BIC (SWIFT adresa) Zagrebačke banke je ZABAHR2X

Rok valjanosti ponude: 1 dan.

 Potvrda uplate na žiro račun mora biti uredno poslana na e-mail cvijet@cvijet.hr, najmanje 4 sata prije željenog perioda isporuke u Zagrebu.  Ukoliko potvrdu uplate zaprimimo naknadno, isporuka cvijeća će biti u prvom sljedećem intervalu skladno uvjetima prodaje ili po telefonskom dogovoru.

Kako platiti kreditnom karticom/ sigurnost kupovine?

Odabirom proizvoda ispunite narudžbu i odaberite plaćanje KREDITNOM KARTICOM. Završetkom uspješno popunjene narudžbe, pristupiti ćete procesu plaćanja koji osigurava HT Pay Way. Narudžba će se smatrati važećom samo ukoliko su svi navedeni podaci ispravno upisani i vjerodostojni, skladni uvjetima prodaje te uspješno provedeno plaćanje. Nakon uspješnog plaćanja dobiti ćete e-mail potvrdu od HT PayWay-a o predautorizaciji iznosa. Naplata se vrši s naše strane tek po uspješno obrađenoj narudžbi.

Iza sigurnosti kupovine stoji HT Payway i Pbz banka, kao vodeći pružitelji usluge sigurne Internet kupovine u Hrvatskoj.

Da li radite nedjeljom?

Ne, ukoliko drugačije nije jasno naznačeno (npr. Valentinovo u nedjelju).

Hoće li moje cvijeće/poklon biti isporučeno s porukom, te dužina poruke?

Tekst koji ste upisali u polje za unos poruke, biti će isporučen uz cvijeće. Nema ograničenja dužine poruke uz cvijeće.

Mogu li poslati cvijeće/poklon anonimno?

Da, nikada ne otkrivamo podatke naručitelja/ice.

Mogu li napraviti narudžbu za dostavu unaprijed?

Svakako, veselimo se.

Mogu li otkazati  ili promijeniti narudžbu i kako?

Narudžbu možete prolongirati ili promijeniti minimalno 4 sata prije termina isporuke.

Hoće li naručeno cvijeće u potpunosti odgovarati prikazanom?

Male razlike u cvijeću i materijalu su moguće. Svaki je buket unikat, ali kvalitetom i vrijednošću neće odstupati.

Da li je u cijene uključen PDV?

Cijene su krajnje. Nismo u sustavu Pdv-a, čl.90.st.1.Zakona

Mogu li naručiti cvjetni aranžman/buket koji nisam vidio na vašoj stranici?

Možete, po mail ili telefonskom dogovoru, veselimo se.

 

Dostava cvijeća

 

Da li je dostava besplatna?

Dostava je uključena u cijenu.

Vršite li dostavu cvijeća isti dan, uvjeti?

Da, za isporuku istog dana narudžbe se zaprimaju najkasnije do 13h, a isporuka je moguća do 20h. Najranije vrijeme isporuke je minimalno 4 sata od sata narudžbe ili neko drugo vrijeme u budućnosti u skladu s uvjetima dostave. Dostava za područje grada Zagreba je uključena u cijenu proizvoda istaknutu kraj buketa ili proizvoda. Sve cijene su krajnje.

VRIJEME DOSTAVE

 Od pon-pet (osim nedjelja i praznika) od 10:00 sati do 20:00 sati, subotom od 10-17h. Period isporuke je minimalno sat vremena. Moguća su odstupanja od maksimalno 2h.

GRANICE DOSTAVE ZA GRAD ZAGREB

 jug - zapad: južna zaobilaznica Zagreba (autocesta Ljubljana - Slavonski Brod (Jakuševac, Dugave, Sv. Klara, Botinec, Blato, Savska Opatovina), Podsused, Aleja seljačke bune (Goljak))

 zapad - sjever: Bizek, Dubravica, Teškovec, Bolfani (Zelena magistrala), Krvarić, Gornje selo, Gornji Lukšić, Šestinski Kraljevec, Gračani, Dolje (bez Sljemenske)

 sjever - istok: Bačun, Markuševac, Vida Ročića, Slanovečka, Čučerska, Sunekova, Oporovec, Novoselački put, Brestovačka

 istok - jug: Posavskog Ljudevita, Resnički Gaj, Resnik, Žitnjak (do kraja Radničke), Petruševec, Sava, Jakuševac.

Što ako primatelj nije u mogućnosti primiti cvijeće?

Metode komunikacije

 Ukoliko dođe do problema pri dostavi, postupa se po slijedećem:

 I Pošiljatelj će biti kontaktiran telefonom (ostavio je broj kontakt telefona) ili e-mailom.

 Ako:

Primatelj ne postoji na naznačenoj adresi (adresa je postojeća, ali ne i primatelj) ili adresa ne postoji;

•Naručitelja se kontaktira pozivom na telefon ili e-mailom i tada, ako je:

•nova adresa priopćena preko telefona je unutar udaljenosti od 50 m - izvršava se dostava

•nova adresa priopćena preko telefona nije unutar udaljenosti od 50 m hoda - dostava se smatra izvršenom.

•naručitelj ne odgovara na pozive (ili je nedostupan) u roku od 2 minute - dostava se smatra izvršenom.

 

 Ako:

 •primatelj ne želi preuzeti cvijeće, cvijeće se ostavlja pred vratima te se dostava smatra izvršenom.

  •ako primatelj nije u vrijeme određeno od krajnjeg korisnika na navedenoj adresi cvijeće se ostavi pred vratima ili kod susjeda s porukom primatelju ostavljenom u poštanskom sandučiću u kojoj ga se obavještava da je cvijeće za njega ostavljeno kod susjeda / pred vratima.

Za ponovne isporuke, drugi pokušaj, novu adresu ili sl. dostava se naplaćuje. Ova odredba se dogovara sa Pošiljateljem telefonskim ili email putem.

Dostavljate li cvijeće u bolnice?

Da, molimo što točnije podatke odjela, broj sobe i sl. na kojem se primatelj nalazi.

Dostavljate li vijence/grobne aranžmane na groblja (za sahranu)?

Da, narudžba mora biti zaprimljena najmanje dan ranije. Podatke o ispraćaju upisujete u polja  Primatelja. Pod Ime primatelja -za koga je ispraćaj, pod adresu- groblje i točno vrijeme ispraćaja (npr.groblje Miroševac u 10.15h). Cvijeće će biti isporučeno u skladu s običajem ranije (najmanje pola sata) od točnog vremena ispraćaja.

Kako znam da je dostava isporučena?

Možete nas uvijek kontaktirati. Ukoliko dostava nije uspješna mi vas kontaktiramo.