Pitanja i odgovori
Pitanja i odgovori
Najčešća pitanja i odgovori
- Plaćanje je moguće: kreditnom karticom on line (American, Visa, Master, Maestro, Diners i Discovery);
- uplatom na žiro račun (internet bankarstvom, u pošti, banci, Fina) poslovnicama
Molimo nazovite nas na +385 91 2845381 ili kontaktirajte na mail cvijet@cvijet.hr.
Telefonski kontakt svakim radnim danom Pon-sub od 09-15h osim nedjeljom i praznikom.
Primatelj: Cvijet t.o.
Adresa: Zagreb
Svrha uplate: po tel.ponudi
Poziv na broj: datum uplate
IBAN: HR2223600001100833962
BIC (SWIFT adresa) Zagrebačke banke je ZABAHR2X
Rok valjanosti ponude: 1 dan.
Potvrda uplate na žiro račun mora biti uredno poslana na e-mail cvijet@cvijet.hr, najmanje 4 sata prije željenog perioda isporuke u Zagrebu. Ukoliko potvrdu uplate zaprimimo naknadno, isporuka cvijeća će biti u prvom sljedećem intervalu skladno uvjetima prodaje ili po telefonskom dogovoru.
Odabirom proizvoda ispunite narudžbu i odaberite plaćanje KREDITNOM KARTICOM. Završetkom uspješno popunjene narudžbe, pristupiti ćete procesu plaćanja koji osigurava Stripe. Narudžba će se smatrati važećom samo ukoliko su svi navedeni podaci ispravno upisani i vjerodostojni, skladni uvjetima prodaje te uspješno provedeno plaćanje. Nakon uspješnog plaćanja dobiti ćete e-mail potvrdu od Stripe-a o predautorizaciji iznosa. Naplata se vrši s naše strane tek po uspješno obrađenoj narudžbi.
Ne, dostava je moguća sljedećeg radnog dana od dana narudžbe ili neko drugo vrijeme u budućnosti u skladu s uvjetima dostave. Dostava za područje grada Zagreba je uključena u cijenu proizvoda istaknutu kraj buketa ili proizvoda. Sve cijene su krajnje.
Tekst koji ste upisali u polje za unos poruke, biti će isporučen uz cvijeće. Nema ograničenja dužine poruke uz cvijeće.
Svakako, veselimo se. Narudžbu trebate napraviti minimalno dan ranije od željenog dana dostave.
Narudžbu možete prolongirati ili promijeniti minimalno 4 sata prije termina isporuke.
Male razlike u cvijeću i materijalu su moguće. Svaki je buket unikat, ali kvalitetom i vrijednošću neće odstupati.
Ne, dostava je moguća sljedećeg radnog dana od dana narudžbe ili neko drugo vrijeme u budućnosti u skladu s uvjetima dostave. Dostava za područje grada Zagreba je uključena u cijenu proizvoda istaknutu kraj buketa ili proizvoda.
Od pon-pet (osim nedjelja i praznika) od 10:00 sati do 20:00 sati, subotom od 10-17h. Period isporuke je minimalno sat vremena. Moguća su odstupanja od maksimalno 2h.
- jug - zapad: južna zaobilaznica Zagreba (autocesta Ljubljana - Slavonski Brod (Jakuševac, Dugave, Sv. Klara, Botinec, Blato, Savska Opatovina), Podsused, Aleja seljačke bune (Goljak))
- zapad - sjever: Bizek, Dubravica, Teškovec, Bolfani (Zelena magistrala), Krvarić, Gornje selo, Gornji Lukšić, Šestinski Kraljevec, Gračani, Dolje (bez Sljemenske)
- sjever - istok: Bačun, Markuševac, Vida Ročića, Slanovečka, Čučerska, Sunekova, Oporovec, Novoselački put, Brestovačka
- istok - jug: Posavskog Ljudevita, Resnički Gaj, Resnik, Žitnjak (do kraja Radničke), Petruševec, Sava, Jakuševac.
Metode komunikacije
Ukoliko dođe do problema pri dostavi, postupa se po slijedećem:
Pošiljatelj će biti kontaktiran telefonom (ostavio je broj kontakt telefona) ili e-mailom.
Ako:
Primatelj ne postoji na naznačenoj adresi (adresa je postojeća, ali ne i primatelj) ili adresa ne postoji;
•Naručitelja se kontaktira pozivom na telefon ili e-mailom i tada, ako je:
•nova adresa priopćena preko telefona je unutar udaljenosti od 50 m - izvršava se dostava
•nova adresa priopćena preko telefona nije unutar udaljenosti od 50 m hoda - dostava se smatra izvršenom.
•naručitelj ne odgovara na pozive (ili je nedostupan) u roku od 2 minute - dostava se smatra izvršenom.
Ako:
•primatelj ne želi preuzeti cvijeće, cvijeće se ostavlja pred vratima te se dostava smatra izvršenom.
•ako primatelj nije u vrijeme određeno od krajnjeg korisnika na navedenoj adresi cvijeće se ostavi pred vratima ili kod susjeda s porukom primatelju ostavljenom u poštanskom sandučiću u kojoj ga se obavještava da je cvijeće za njega ostavljeno kod susjeda / pred vratima.
Za ponovne isporuke, drugi pokušaj, novu adresu ili sl. dostava se naplaćuje. Ova odredba se dogovara sa Pošiljateljem telefonskim ili email putem.
Da, molimo što točnije podatke odjela, broj sobe i sl. na kojem se primatelj nalazi.
Ukoliko bolnica uvede zabranu primanja dostave, kontaktirati ćemo vas. Moguća je isporuka na drugu adresu uz nadoplatu. Dostava se smatra izvršenom ukoliko bolnica odbije pristup, ali ćemo se potruditi naći rješenje.
Da, narudžba mora biti zaprimljena najmanje dan ranije. Podatke o ispraćaju upisujete u polja Primatelja. Pod Ime primatelja -za koga je ispraćaj, pod adresu- groblje i točno vrijeme ispraćaja (npr.groblje Miroševac u 10.15h). Cvijeće će biti isporučeno u skladu s običajem ranije (najmanje sat) od točnog vremena ispraćaja.
Dostava je sljedećeg radnog dana od dana narudžbe. Od 10h ujutro...
Možete nas uvijek kontaktirati. Ukoliko dostava nije uspješna mi vas kontaktiramo.
Za Valentinovo, Dan žena i Majčin dan isporuke se vrše u jednom od ponuđenih termina. Od 08-12h, 12-16h ili 16-20h.
Pravila privatnosti
Kako bi Vaša narudžba bila moguća prilikom kupovine, potrebno je prihvatiti naše Uvjete prodaje i Pravila Privatnosti (u skladu sa zakonskim okvirima).