U periodu od 22.06-03.07.2017 ne radimo. Cvijet čini razliku...

+385 91 2845381

Uvjeti prodaje

  1. Uvjeti prodaje za 08.03.2017
  2. Dostave će se vršiti u periodima od 08-12h, 12-16h i 16-20h. Narudžbe ćemo zaprimati do istjeka zaliha. 
  3. Sretn Dan žena želi Vam Cvijet tim.
  1. 1.       DOSTAVA / ZAPRIMANJE NARUDŽBI

Dostava za područje grada Zagreba je uključena u cijenu proizvoda istaknutu kraj buketa ili proizvoda. Sve cijene su krajnje. Za isporuku istog dana narudžbe se zaprimaju najkasnije do 13h, a isporuka je moguća do 20h )sub do 17h). Najranije vrijeme isporuke je minimalno 4 sata od sata narudžbe ili neko drugo vrijeme u budućnosti u skladu s uvjetima dostave.

  1. 2.       VRIJEME DOSTAVE

 Od pon-pet (osim nedjelja i praznika) od 10:00 sati do 20:00 sati, subotom od 10-17h. Period isporuke je minimalno sat vremena. Moguća su odstupanja od maksimalno 2h.

  1. 3.       RADNO VRIJEME

Narudžbe se on line zaprimaju od 0-24h. Telefonske narudžbe i informacije: pon-sub od 09-15h, na broj 091 2845381.

  1. 4.       GRANICE DOSTAVE ZA GRAD ZAGREB

 jug - zapad: južna zaobilaznica Zagreba (autocesta Ljubljana - Slavonski Brod (Jakuševac, Dugave, Sv. Klara, Botinec, Blato, Savska Opatovina), Podsused, Aleja seljačke bune (Goljak))

 zapad - sjever: Bizek, Dubravica, Teškovec, Bolfani (Zelena magistrala), Krvarić, Gornje selo, Gornji Lukšić, Šestinski Kraljevec, Gračani, Dolje (bez Sljemenske)

 sjever - istok: Bačun, Markuševac, Vida Ročića, Slanovečka, Čučerska, Sunekova, Oporovec, Novoselački put, Brestovačka

 istok - jug: Posavskog Ljudevita, Resnički Gaj, Resnik, Žitnjak (do kraja Radničke), Petruševec, Sava, Jakuševac.

 

  1. 5.       PLAĆANJE

Plaćanje je moguće:  kreditnom karticom on line (American, Visa, Master, Maesto i Diners)

                                        uplatom na žiro račun (internet bankarstvom, u pošti, banci, fini)

  1. 6.       PLAĆANJE KREDITNOM KARTICOM

Odabirom proizvoda ispunite narudžbu i odaberite plaćanje KREDITNOM KARTICOM. Završetkom uspješno popunjene narudžbe, pristupiti ćete procesu plaćanja koji osigurava HT Pay Way. Narudžba će se smatrati važećom samo ukoliko su svi navedeni podaci ispravno upisani i vjerodostojni, skladni uvjetima prodaje te uspješno provedeno plaćanje. Nakon uspješnog plaćanja dobiti ćete e-mail potvrdu od HT PayWay-a o predautorizaciji iznosa. Naplata se vrši s naše strane tek po uspješno obrađenoj narudžbi.

 

  1. 7.       PLAĆANJE UPLATOM NA ŽIRO RAČUN

Odabirom proizvoda ispunite narudžbu i odaberite plaćanje UPLATOM NA ŽIRO RAČUN. Završetkom uspješno popunjene narudžbe dobiti ćete Ponudu po kojoj možete izvršiti plaćanje (u banci, pošti, Fini, internet bankarstvom). Nakon izvršene uplate potvrdu plaćanja molimo obavezno pošaljite e-mailom na adresu cvijet@cvijet.hr.

PODACI ZA UPLATU NA ŽIRO RAČUN ZA NARUDŽBE ZAPRIMLJENE TELEFONSKIM PUTEM

Primatelj: Cvijet t.o.

Adresa: Zagreb

Svrha uplate: po tel.ponudi

Poziv na broj: datum uplate

IBAN: HR2223600001100833962

 BIC (SWIFT adresa) Zagrebačke banke je ZABAHR2X

Rok valjanosti ponude: 1 dan.

 Potvrda uplate na žiro račun mora biti uredno poslana na e-mail cvijet@cvijet.hr, najmanje 4 sata prije željenog perioda isporuke u Zagrebu.  Ukoliko potvrdu uplate zaprimimo naknadno, isporuka cvijeća će biti u prvom sljedećem intervalu skladno uvjetima prodaje ili po telefonskom dogovoru.

 Za sve dodatne informacije nazovite na tel(+385 (91) 2845381).

U slučaju zaprimljene uplate po ponudi koja nije u skladnu s uvjetima dostave (izvan granica dostave, nepostojeća adresa, nepotpuni podaci, odabir buketa iz ponude krivog grada) narudžbu tj. naručeno će korisnik moći  poslati uz nadoplatu na drugu alternativnu adresu u skladu s uvjetima.

Zadržavamo pravo storniranja narudžbe i naplate iste, ukoliko nismo u mogućnosti realizirati isporuku naručenoga ili narudžba nije u skladu s uvjetima prodaje. Korisnik će u tom slučaju biti obavješten.

 

Gotovinsko plaćanje

za plaćanje prilikom preuzimanja naručenog obvezan je telefonski dogovor. 091-2845381

 

  1. 8.       PODACI ZA RAČUN

Ukoliko trebate R1 račun, molimo odaberite opciju za R1 račun. Navedite (ime firme; OIB, adresu) u polja za unos podataka za R1 račun bez obzira na način plaćanja. Račun šaljemo poštom. Ukoliko niste naveli podatke račun će biti kreiran za fizičku osobu, te više nećemo moći napraviti promjenu.

 

  1. 9.       OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Cvijeće

Svi aranžmani i cvijeće prilikom dostave moraju biti svježi i odgovarati naručenome. Male razlike u izgledu i sadržaju aranžerskog materijala su moguće ali kvalitetom nećemo odstupati prikazanom na slici. Ukoliko imate posebne želje i zahtjeve oko izgleda cvijeća ili načina isporuke, obavijestite nas e-mailom ili telefonom. Proizvodi i usluge s Napomenom uz opis proizvoda isporučujemo samo u skladu s navodima iz navedene Napomene. Svi proizvodi iz ponude kategorije Pokloni dostavljaju se samo uz odabir nekog od cvjetnih buketa.

Primatelj

Cvijeće se dostavlja na traženu adresu, primatelju. Primatelj je osoba kojoj je cvijeće namijenjeno, ili osoba koja je na toj adresi, a voljna je preuzeti cvijeće u ime primatelja (otac, majka, brat, kolege na poslu), te kao potvrdu primitka potpisuje dostavnicu koja je pohranjena u Cvijetu.

Pošiljatelj-kupac

Pravna ili fizička osoba koja vrši narudžbu i plaćanje.

Metode komunikacije

 Ukoliko dođe do problema pri dostavi, postupa se po slijedećem:

 I Pošiljatelj će biti kontaktiran telefonom (ostavio je broj kontakt telefona) ili e-mailom.

 Ako:

Primatelj ne postoji na naznačenoj adresi (adresa je postojeća, ali ne i primatelj) ili adresa ne postoji;

•Naručitelja se kontaktira pozivom na telefon ili e-mailom i tada, ako je:

•nova adresa priopćena preko telefona je unutar udaljenosti od 50 m - izvršava se dostava

•nova adresa priopćena preko telefona nije unutar udaljenosti od 50 m hoda - dostava se smatra izvršenom.

•naručitelj ne odgovara na pozive (ili je nedostupan) u roku od 2 minute - dostava se smatra izvršenom.

 

 Ako:

 •primatelj ne želi preuzeti cvijeće, cvijeće se ostavlja pred vratima te se dostava smatra izvršenom.

  •ako primatelj nije u vrijeme određeno od krajnjeg korisnika na navedenoj adresi cvijeće se ostavi pred vratima ili kod susjeda s porukom primatelju ostavljenom u poštanskom sandučiću u kojoj ga se obavještava da je cvijeće za njega ostavljeno kod susjeda / pred vratima.

Za ponovne isporuke, drugi pokušaj, novu adresu ili sl. dostava se naplaćuje. Ova odredba se dogovara sa Pošiljateljem telefonskim ili email putem.

 

Pritužbe

 Pravo na pritužbu krajnji korisnik stječe ukoliko:

  •cvijeće nije isporučeno po napucima iz narudžbe

•cvijeće ne odgovara izabranom

•kvaliteta isporučenog cvijeća ne odgovara standardima

Sve gore navedene pritužbe obvezuje se riješiti Cvijet u dogovoru s krajnjim korisnikom.

 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

 Sukladno čl.8. st.2 Zakona o zaštiti potrošača (Nar.nov.br.79/07,125/07.isp.,79/09,89/09- isp.) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: Cvijet t.o.,I Trnava 39, Zagreb, na e-mail cvijet@cvijet..hr. Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

 Potrošač, Ime i prezime,  Adresa za dostavu odgovora.

 

Vaša poruka- tajnost vaših podataka

 U vezi teksta vaše poruke nema ograničenja ukoliko se ne radi o pogrdnom tekstu za primaoca. Nikada ne otkrivamo ime pošiljatelja primaocu. Vaša poruka može a i ne mora biti potpisana, vaša odluka. Potpis se ne generira iz imena pošiljatelja. Poruke „mržnje“ zadržavamo pravo ne isporučiti.

Označili ste opciju najava prilikom dostave

U tom slučaju kontakt broj primatelja je obavezan, te se kontaktira telefonom. Vrijeme isporuke se dogovara s primateljem u terminu koji njemu odgovara, a u skladu s ostalim uvjetima dostave.

 Ukoliko se primatelj ne javlja tijekom cijelog dana na kontakt broj, kontaktirat ćemo naručitelja te postupiti po dogovoru.

 

Podaci o primatelju

 Ime i prezime primatelja kao i adresa moraju biti vjerodostojni.

 

Podaci o naručitelju (pošiljatelj)

 Svi podaci su zaštićeni i tajni. Podaci moraju biti istiniti i sve rubrike ispunjenje. Adresa pošiljatelja mora biti potpuna i mora odgovarati adresi kartice pošiljatelja. Ostavite broj telefona na koji vas možemo kontaktirati ukoliko dođe do bilo kakvih komplikacija.

 

 

Kartica i sigurnost plaćanja

 Sigurnost podataka na putu između vašeg računala i poslužitelja usluge HT Pay Way sustava osigurana je korištenjem enkripcije i sigurnosnim protokolom. Enkripcija je proces koji pretvara običan tekst u šifrirani tekst korištenjem algoritama te tajnih i javnih ključeva. Podaci koji se prenose preko ovih stranica zaštićeni su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola. SSL protokol enkriptira podatke prilikom unosa preko web sučelja čime stvara siguran kanal za prijenos informacije i onemogućava nedozvoljeni pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i servera, i obratno. Korisnički podaci koji se prenose Internetom zaštićeni su 128 bitnim SSL protokolom enkripcije podataka. 128 bitna enkripcija sa SSL protokolom je trenutno najjači standard u zaštiti komunikacija i razmjene podataka preko Interneta i koriste ga svi ozbiljni korisnici koji djelomično ili u potpunosti obavljaju određenu komunikaciju preko Interneta. Poslužitelj koji obavlja online plaćanje nalazi se u privatnoj mreži zaštićenoj dvostrukim slojem vatrozida (firewall) i sprečava neautorizirani pristup. Razmjena podatka između Hrvatski Telekom-a i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja se korištenjem privatne mreže koja nema pristup na Internet i potpuno je zaštićena od neautoriziranog pristupa korištenjem ISO 8583 protokola. Iscrpnije...

Registrirani korisnici

Cvijet se obvezuje sve vaše podatke štiti i držati tajnim, te ne dijeliti ili koristiti u bilo kakve svrhe osim ponude pogodnosti i popuste lojalnosti kao kupca.

 

Važne napomene

 Obvezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, dok od vas očekujemo da poštujete naše zahtjeve i ispunite narudžbenicu u potpunosti točno i istinito.

 Sve obavijesti o vašoj narudžbi i isporuci možete provjeriti putem e-maila ili telefonski.

 Sa zadovoljstvom ćemo ispuniti sve vaše želje i narudžbe iz naše ponude.

 Ukoliko vaši podaci ili podaci o primatelju nisu potpuni i točni, a ne možemo vas kontaktirati nećemo izvršiti isporuku.

 

Zadržavamo pravo storniranja narudžbe uz obavijest naručitelju.

 

cvijet.hr/cvijet@cvijet.hr

Cvijet trgovački obrt/ Vl. Marija Ljubić/ OIB 02808800434

Nismo u sustavu Pdv-a, čl.90.st.1.Zakona

Sjedište obrta (isključivo internet prodaja): I Trnava 39, 10 000 Zagreb