Pitanja i odgovori
Pravila privatnosti
Kako bi Vaša kupovina bila moguća prilikom iste, potrebno je prihvatiti naše Uvjete prodaje i Pravila Privatnosti (u skladu sa zakonskim okvirima)
Dostava je sljedećeg radnog dana od dana narudžbe.
Za Majčin dan isporuke se vrše u jednom od ponuđenih termina. Od 08-12h, 12-16h ili 16-20h.
Narudžbe i plaćanje
Koje načine plaćanja prihvaćate?
Plaćanje je moguće: kreditnom karticom on line (American, Visa, Master, Maesto i Diners)
uplatom na žiro račun (internet bankarstvom, u pošti, banci, fini)
Želim narudžbu napraviti telefonskim putem i platiti uplatom na žiro račun?
Molimo nazovite nas na +385 91 2845381 ili kontaktirajte na mail cvijet@cvijet.hr.
Telefonski kontakt svakim radnim danom Pon-sub od 09-15h osim nedjeljom i praznikom.
PODACI ZA UPLATU NA ŽIRO RAČUN ZA NARUDŽBE ZAPRIMLJENE TELEFONSKIM PUTEM
Primatelj: Cvijet t.o.
Adresa: Zagreb
Svrha uplate: po tel.ponudi
Poziv na broj: datum uplate
IBAN: HR2223600001100833962
BIC (SWIFT adresa) Zagrebačke banke je ZABAHR2X
Rok valjanosti ponude: 1 dan.
Potvrda uplate na žiro račun mora biti uredno poslana na e-mail cvijet@cvijet.hr, najmanje 4 sata prije željenog perioda isporuke u Zagrebu. Ukoliko potvrdu uplate zaprimimo naknadno, isporuka cvijeća će biti u prvom sljedećem intervalu skladno uvjetima prodaje ili po telefonskom dogovoru.
Kako platiti kreditnom karticom/ sigurnost kupovine?
Odabirom proizvoda ispunite narudžbu i odaberite plaćanje KREDITNOM KARTICOM. Završetkom uspješno popunjene narudžbe, pristupiti ćete procesu plaćanja koji osigurava HT Pay Way. Narudžba će se smatrati važećom samo ukoliko su svi navedeni podaci ispravno upisani i vjerodostojni, skladni uvjetima prodaje te uspješno provedeno plaćanje. Nakon uspješnog plaćanja dobiti ćete e-mail potvrdu od HT PayWay-a o predautorizaciji iznosa. Naplata se vrši s naše strane tek po uspješno obrađenoj narudžbi.
Iza sigurnosti kupovine stoji HT Payway i Pbz banka, kao vodeći pružitelji usluge sigurne Internet kupovine u Hrvatskoj.
Da li radite nedjeljom?
Ne, ukoliko drugačije nije jasno naznačeno (npr. Valentinovo u nedjelju).
Hoće li moje cvijeće/poklon biti isporučeno s porukom, te dužina poruke?
Tekst koji ste upisali u polje za unos poruke, biti će isporučen uz cvijeće. Nema ograničenja dužine poruke uz cvijeće.
Mogu li poslati cvijeće/poklon anonimno?
Da, nikada ne otkrivamo podatke naručitelja/ice.
Mogu li napraviti narudžbu za dostavu unaprijed?
Svakako, veselimo se.
Mogu li otkazati ili promijeniti narudžbu i kako?
Narudžbu možete prolongirati ili promijeniti minimalno 4 sata prije termina isporuke.
Hoće li naručeno cvijeće u potpunosti odgovarati prikazanom?
Male razlike u cvijeću i materijalu su moguće. Svaki je buket unikat, ali kvalitetom i vrijednošću neće odstupati.
Da li je u cijene uključen PDV?
Cijene su krajnje. Nismo u sustavu Pdv-a, čl.90.st.1.Zakona
Mogu li naručiti cvjetni aranžman/buket koji nisam vidio na vašoj stranici?
Možete, po mail ili telefonskom dogovoru, veselimo se.
Dostava cvijeća
Da li je dostava besplatna?
Dostava je uključena u cijenu.
Vršite li dostavu cvijeća isti dan, uvjeti?
Ne, dostava je moguća sljedećeg radnog dana od dana narudžbe ili neko drugo vrijeme u budućnosti u skladu s uvjetima dostave. Dostava za područje grada Zagreba je uključena u cijenu proizvoda istaknutu kraj buketa ili proizvoda. Sve cijene su krajnje.
VRIJEME DOSTAVE
Od pon-pet (osim nedjelja i praznika) od 10:00 sati do 20:00 sati, subotom od 10-17h. Period isporuke je minimalno sat vremena. Moguća su odstupanja od maksimalno 2h.
GRANICE DOSTAVE ZA GRAD ZAGREB
jug - zapad: južna zaobilaznica Zagreba (autocesta Ljubljana - Slavonski Brod (Jakuševac, Dugave, Sv. Klara, Botinec, Blato, Savska Opatovina), Podsused, Aleja seljačke bune (Goljak))
zapad - sjever: Bizek, Dubravica, Teškovec, Bolfani (Zelena magistrala), Krvarić, Gornje selo, Gornji Lukšić, Šestinski Kraljevec, Gračani, Dolje (bez Sljemenske)
sjever - istok: Bačun, Markuševac, Vida Ročića, Slanovečka, Čučerska, Sunekova, Oporovec, Novoselački put, Brestovačka
istok - jug: Posavskog Ljudevita, Resnički Gaj, Resnik, Žitnjak (do kraja Radničke), Petruševec, Sava, Jakuševac.
Što ako primatelj nije u mogućnosti primiti cvijeće?
Metode komunikacije
Ukoliko dođe do problema pri dostavi, postupa se po slijedećem:
I Pošiljatelj će biti kontaktiran telefonom (ostavio je broj kontakt telefona) ili e-mailom.
Ako:
Primatelj ne postoji na naznačenoj adresi (adresa je postojeća, ali ne i primatelj) ili adresa ne postoji;
•Naručitelja se kontaktira pozivom na telefon ili e-mailom i tada, ako je:
•nova adresa priopćena preko telefona je unutar udaljenosti od 50 m - izvršava se dostava
•nova adresa priopćena preko telefona nije unutar udaljenosti od 50 m hoda - dostava se smatra izvršenom.
•naručitelj ne odgovara na pozive (ili je nedostupan) u roku od 2 minute - dostava se smatra izvršenom.
Ako:
•primatelj ne želi preuzeti cvijeće, cvijeće se ostavlja pred vratima te se dostava smatra izvršenom.
•ako primatelj nije u vrijeme određeno od krajnjeg korisnika na navedenoj adresi cvijeće se ostavi pred vratima ili kod susjeda s porukom primatelju ostavljenom u poštanskom sandučiću u kojoj ga se obavještava da je cvijeće za njega ostavljeno kod susjeda / pred vratima.
Za ponovne isporuke, drugi pokušaj, novu adresu ili sl. dostava se naplaćuje. Ova odredba se dogovara sa Pošiljateljem telefonskim ili email putem.
Dostavljate li cvijeće u bolnice?
Da, molimo što točnije podatke odjela, broj sobe i sl. na kojem se primatelj nalazi.
Dostavljate li vijence/grobne aranžmane na groblja (za sahranu)?
Da, narudžba mora biti zaprimljena najmanje dan ranije. Podatke o ispraćaju upisujete u polja Primatelja. Pod Ime primatelja -za koga je ispraćaj, pod adresu- groblje i točno vrijeme ispraćaja (npr.groblje Miroševac u 10.15h). Cvijeće će biti isporučeno u skladu s običajem ranije (najmanje pola sata) od točnog vremena ispraćaja.
Kako znam da je dostava isporučena?
Možete nas uvijek kontaktirati. Ukoliko dostava nije uspješna mi vas kontaktiramo.